Comhem
Vi bytte bort Comhem...:) hälsa
Hej,
Jag beklagar att nätet inte fungerar som det ska. Är det den trådlösa uppkopplingen eller även när du använder sladd som det är problem?
Kör du trådlöst så prova att använda kabel en tid för att se om det fungerar bättre då, på så sätt är det enklare för oss att fastställa vad som skulle kunna vara problem hos dig.
Ett annat tips är att starta om modemet, se även till så att modemet inte ligger på ett sätt att det blir allt för varmt, det kan också påverka funktionaliteten.
Har du fortsatta problem och behöver komma i kontakt med oss kan du använda följande sida och uppge att vi varit i kontakt med dig på din blogg, http://www.comhem.se/comhem/kundservice/general/-/417386/417386/-/index.html
Hälsningar,
Ola Eriksson
ansvarig sociala medier
Com Hem
shit pommes.. dom måste ju ha nån typ av spanare (fråga mig inte hur de går till) som märker av när nån skriver comhem eller nåt? lurt, de där! annars, din senaste dröm var som vanligt läcker ;)