20års fika hos Jenny

Igår fortsatte jag med mitt hurtiga tema och gick återigen ut på en dryg timmes promenad med stavar. Det känns bra, trots att effi är hur tråkig som helst att gå med! Hon hatar verkligen när man går med stavar. Hon sniglar sig efter en, och lufsar långsamt ikapp efter viss övertalning, haha.

Framåt eftermiddagen stängde jag in mig på Kajsas rum eftersom det är enda stället man kan se på VHS. Jag hade nämligen rotat igenom vår filmhylla och hittat en gammal goding. Chocolat! M-m-m! Johnny Depp och choklad, kan det bli bättre? Den var riktigt bra faktiskt, hade glömt bort det. Sen att mitt humör var inställt på den typen av filmer drog ju inte ner betyget heller!



Efter middagen begav jag mig till Jenny eftersom hon fyllde 20 igår! Riktigt kul att träffa henne igen! Hon kom ju hem från sin långa resa i tisdags.. Så man fick höra mycket om hur dom hade haft det där borta. Sen spenderades kvällen som den ska spenderas i Ersmark. Jag, Linn, Linn, Patrik och Jenny, och en massa gofika. Supermysig kväll. Det måste bli fler av dem framöver :)

Linn, du får gärna skicka bilderna du tog ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0