april april

Har faktiskt inte blivit speciellt lurad idag. Vilket känns bra eftersom jag inte är så mkt för april-skämt.. Det var kul när man var yngre, men just nu orkar jag inte tänka ut finurliga lögner. Jag orkar heller inte vara på min vakt för att undgå finurliga lögner. Dock höll min syster på att lura mig ordentligt, men jag kom på det i tid! Anledningen till att hon ljög så bra var att hon visste inte om att det hon sa var ett aprilskämt. Hon hade blivit lurad först ^^

Idag har jag varit ute på en timmas promenad med Effi. Jag var till och med så hurtig att jag gick med stavar. Sen for jag ner på stan för att försöka hitta något till Jenny eftersom hon fyller 20 imorgon! Det var inte lätt kan jag säga. Jag och Linn fick slå våra kloka huvuden ihop och irra runt på stan ett tag.. Dock var det jag som irrade eftersom Linn jobbade. Jag fick springa in på Rut lite nu och då för att uppdatera.

Sen fortsatte jag vara hurtig och tog mig iväg till simhallen. (Eftersom mamma är i Stockholm har jag full tillgång till Lilla Blå Bilen) Där var det hur mkt folk som helst. Det var riktigt drygt att simma eftersom man hela tiden behövde simma om folk. Förutom en man som simmade snabbare, och då var man ju tvungen att hålla koll på när han var ikapp en så man kunde släppa förbi honom. Plus att en gubbe som simmade där var tvungen till att simma mitt i banan. Högertrafik gäller även i simbassängen! Nästa gång ska jag välja en annan tid att simma på...

Nu ska jag vara onyttig efter min otroligt nyttiga dag och springa ut i förrådet för att hämta en glass! Sen äre Grey's som gäller!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0