Det är höst, och jag gillar det

Idag när jag var ute med effi kände jag att det verkligen är höst nu. Ni vet, det är alldeles friskt i luften. Det doftade lätt att fuktigt blåbärsris. Solen sken. Jag gillar det skarpt. Det är så skönt när man får börja klä på sig lite mer igen. Att man inte svettas ihjäl bara för att man tycker att det är så himla mysigt med en sjal. Jag känner mig så nyttig när jag går ut i sådant väder. Det är friskt och man blir pigg och fräsh. Inte svettig och dåsig som man kan bli mitt i sommaren.

Nu ska jag koka mig en stor kopp te, och sen ta plats framför tvn och se Lipstick Jungle.


Kommentarer
Postat av: linn

håller inte med. önskar att det var sommar året om!

2009-08-17 @ 22:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0