Godnatt

Alltså, jag måste ha världens sötaste lilla tant-hund. Effi :). Hon har fått in en ny rutin då hon inte får sova hos mamma och pappa längre. De ha tvingat ut henne i hallen uppe eftersom hon inte får ligga i drag. Då har hon kännt sig så utanför att hon har börjat komma till mig och ligga på min matta medan jag sitter vid dator. Men så fort jag tar bort överkastet ställer hon sig upp, viftar glatt med svansen, och kollar storögt på min säng. Snäll som jag är säger jag Varsågod och vips tar hon upp precis hela min säng. Och det må väl va så länge som jag sitter vid datorn. Men när jag ska gå och lägga mig flyttar hon sig inte. Jag måste knuffa henne lite åt sidan så att även jag ryms i sängen! Inte nog med det, nu har hon blivit så bortskämd att hon knappt vill invänta mig längre. Hon väntar vid min säng även om jag sitter i rummet och ser på tv. Hon har blivit så bortskämd nu på äldre dar att det är inte klokt. Men jag måste erkänna att det är rätt mysigt att sova med henne.. trots att hon snarkar.

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAha. söt effi! :) ska du vara med oss idag? ring

2009-08-21 @ 08:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0