Grönan

Igårkväll kom jag hem från Sthlm, det var bara att packa upp och packa om. För NU ska jag bege mig till pengsjö på läger. Ska bara uppdatera lite om vad jag har gjort i helgen :)

Landade torsdagkväll. På fredagen jobbade Gustav tydligen bara till 12, så när han kom hem for hela familjen till badberget och låg och solade och badade. Hur härligt som helst. Riktigt varmt i vattnet var det också!

På lördagen for jag och Gustav in till stan för att gå på Gröna Lund. Hur kul som helst, och hur varmt som helst! Sommarkrysset höll på att repetera inför kvällen, så jag tror vi hörde Darin 10 gånger.. minst. Självklart åkte vi det mesta. Vi började med Tilt (dumt val) och fortsatte sedan med alla andra. Extreme, Insane, Flygande mattan, Vilda musen mfl. Insane var riktigt kul! Föstår inte dem som tyckte den var läskig :P




Sen på söndagen for vi på en visning av en lägenhet och efter det direkt till badberget igen. Jag tror faktiskt att jag har fått lite färg efter den här helgen! När vi badat klart for vi och kollade på Gustavs match, som tyvärr inte gick nå vidare.

Och nu sitter jag här med tandborsten i munnen. Måste skynda mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fräsig bild...... .......

2009-08-11 @ 15:28:04
Postat av: gustav

vackert svall också

2009-08-11 @ 15:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0