host host

Jag blir less på människor som drar förutfattade slutsatser. Jag blir less på omogna människor som inte vågar prata. Jag blir bara less..

Kvällen har spenderats med en sjuk syster. Hon hostar, kraxar, spottar och snyter sig om vart annat. Men jag tror hon var i behov av lite sällskap. Mamma och pappa har flygit till stockholm för att gratta några vänner de har där. Så jag och Kajsa blir ensamma under helgen. Eller rättare sagt Kajsa blir ensam eftersom jag jobbar lördag och söndag. Men hon ska ju bara vara hemma och kurera sig. :P

Han titta förbi hos linn j under eftermiddagen också. Fick träffa lilla Vanilla Ice :) hur söt och blyg som helst. Hon kommer nog tuffa till sig snart när hon känner sig hemma.

Nu blire sängen (som effi redan intagit)

Kommentarer
Postat av: linn

åh, effi. hon är så go! :)

ja, varför inte.. vad är de för band? :)

2009-08-22 @ 07:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0