kusinerna från västerås

Mina kusiner från västerås har kommit upp hit till umeå för att hälsa på. De + mormor och morfar kom hit igår på middag. Mkt trevligt :) och min lillkusin är verkligen inte liten längre. Hon är mkt längre än mig, smal som en sticka och har gått ut 7an. Sjukt! Det är då man inser att man börjar bli gammal.. då lillkusinen som ska springa runt och vilja leka med sin lillebror nu är intresserad av mode och smink, och gärna sitter med och pratar i de vuxnas samtal..

Hur som helst, mkt trevligt var det iaf! Jag fick agera taxishaufför under kvällen, vilket betydde två vändor till sävar.

Dessutom fick jag veta var min iPhone fanns igår! På posten i Örebro..
Idag fick jag veta att den inte bara ligger där, den har gått sönder där. Kul! Ska det vara så svårt att frakta en liten inslagen telefon? Tydligen.. eftersom embalaget har gått sönder, och därmed telefonen också.. Inkompetenta människor.
Så jag kommer få en ny iPhone, frågan är bara när.
Jag ska ha nån form av ersättning för det här! Ska kräva att få den nya modellen... 3GS

Nä, nu ska jag inte varva upp mig nå mer om det här.. Pappa hjälper mig att vara arg på dom. Så jag slipper stå där och tillslut börja grina. För det är det som händer när jag blir arg och besviken.

Till något roligare:
Om 75 minuter sitter jag på planet till Gustav :D

Kommentarer
Postat av: jenny

2009-08-08 @ 15:00:10
Postat av: jenny

vet inte vad som råkade hända förra gången.. :P men frågan var : när kommer du hem från G? du borde kolla in "de rosabussarna" som går runt i afrika. :D nice, dock lite väl långa resor. men kolla gärna

2009-08-08 @ 15:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0