Packa!

Jag håller på att packa för fullt. Imorgon kl11.25 går mitt flyg mot Stockholm, sen på måndagmorgon flyger jag och Gustav till Cypern! :D Hur bra känns inte det?  Men först måste jag få med mig allt.. Tror jag har tänkt på det mesta. Annars så löser det sig.

Måste bara få berätta om gårdagen också :D
Jag och Malin hade bestämt oss för att överraska Klara på födelsedagen en månad i efterskott. jag jobbade fram till 13, sen for vi och inhandlade en present och mat. Vid 14.30 var vi hemma hos mig och började laga en smörgåstårta och en gräddtårta, som vi sedan kl.16 lyckades frakta till Klara och han stuva in dem i kylskåpen innan hon kom hem. Då vi hör att hon kliver in genom dörren gömmer vi oss, och när hon kommer upp för trappen kliver vi fram och börjar sjunga "ja må hon leva". Hennes reaktion är obetalbar. Är lite smått bitter att jag inte filmade då! Hur kul som helst! :D haha. Det blev iaf en hur mysig kväll som helst. Jag och Klara lärde Malin lite bugg (det lilla vi kan) och foxtrot (inklusive gnussandet) :P Helt klart en lyckad försenad födelsedag iaf.

Kommentarer
Postat av: Jenny

nice! :) have fun in the sunlight!

2009-08-29 @ 12:06:41
Postat av: linn

KUL! ha det så bra på cypern! :)

2009-08-29 @ 15:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0