29 timmar

Okej, nu är jag deprimerad. Fick ett sms av Klara som frågade om jag ville följa med ut, men då är det klart att man är fast på jobbet till 24. Och sen börjar jag imorgon igen kl.9. Nä, jag är less på det här nu. Tycker verkligen inte om att arbeta sena kvällar eller helger. Men vad har man att välja på? Jobba, eller gå hemma och göra ingenting och ha tråkigt eftersom man inte har råd att göra någonting. Därför känns det så underbart att jag och Gustav har bokat resa nu. Om två veckor far vi iväg till Cypern, och när jag kommer hem blir det en ny start. Dock blir det två hektiska veckor, men det kan jag leva med. Jag behöver verkligen det här, och det känns så bra! Äntligen har jag en framtid igen.

Kommentarer
Postat av: lisa

Haha, jadu, jag vet inte riktigt vart den kom ifrån! Pappa hoppade förra sommaren och jag blev som taggad då. Helt sjuk upplevelse, har fortfarande fjärilar i magen. Try it! (JAG ÄR HELBEROENDE AV ECLIPSE. Har läst sen fyra idag. Tänker twilight hela tiden. ojojoj)

2009-08-15 @ 23:05:14
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0