Världens sämsta Posten

Förlåt Hanna om du läser detta, du är den enda personen jag känner som jobbar på Posten men jag måste bara få avreagera mig:

Posten suger!! Jag lämnade in min iPhone för snart fyra veckor sen till Telias butik för att fixa min vibration. Det skulle ta 10 arbetsdagar. Nu har det gått 18 arbetsdagar och därför ringde jag till stället där den ska lagas. Men de har tydligen aldrig fått in min telefon! Så då for jag till Teliabutiken för att se att den inte låg kvar där, och det gjorde den inte. Alltså har den fastnat nånstans i Sverige på något postkontor eller vad det nu än heter. Någon ska få betala för det här. Och jag tänker inte ge mig billigt! Fy fan..

Om man bortser från det har väl dagen varit hyffsad. Har ringt tusen samtal känns det som! Och ingen jag pratade med hade roligt besked direkt..

Inte har jag köpt mig nå träningskort heller som jag skulle! Det var inte öppet.. så då kände jag att det var inte värt det den här veckan eftersom jag far till Sthlm på torsdag-söndag. Och måndag-tisdag nästa vecka är jag på läger i Pengsjö. Så onsdag nästa vecka får det bli!

Till något roligare: jag har impulsshoppat en bikini idag. Det var halva reapriset.. och tro det eller ej.. jag tror det knappt själv.. men den är ROSA! Ska ta ett kort på den så ni får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0