Work out

Igårkväll var jag, Klara, Emil och Viktor och dansade i Baggböle. Hur kul som helst! Varför har jag inte lärt mig bugg ordentligt förut? Varför har jag inte börjat dansa förrän nu? Aja, bättre sent än aldrig! :D

Dock blev det lite segt eftersom jag kom hem strax före 01.00, och skulle upp och jobba kl 8.00. Men jag var inte ensam. Klara började samma tid, och Emil började redan 06.50.. så det var nog inte så synd om mig ändå.. :P

Efter jobbet idag for jag och hämtade min efterlängtade mobil! :D Fick en iPhone 3GS :D halleluja moment!
 m-m-m ! :D

Sen for jag hem och bakade jitterbugg som mamma ska ha med sig på jobbet imorgon. Hoppas de blev goda ^^

Efter att jag har stessat med allt det här (slutade 15, for till telia och kom hem 16. bakade till strax efter 17 samtidigt som jag åt middag) fort jag kl 18 iväg och tränade. Första passet på medley. Så därför tänkte jag att när man väl tar sig iväg och tränar kan man göra det ordentligt. Så först körde jag Afropower dance, sen direkt på blev det Bodybalance. Vilket gör att jag är rätt mör nu.

Ska därför göra lite kvällsfika och krypa upp framför tvn. Mys!

Kommentarer
Postat av: linn

dans i baggböle och du sa inget till mig?!

visst är det kul? :)

2009-08-21 @ 19:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0