18

Min helg:
I fredags jobbade jag fram till 20, sedan fick jag ett ryck och köpte mig en dator på apple.se. Den kommer om 3-8 arbetsdagar! Äntligen ska jag slippa den här segproppen jag sitter framför just nu. Ja, det blev en Mac Pro. En svindyr, svinbra sak. Nåde posten om de sabbar det här för mig också! hehe

Helgen har fortsatt med jobb. 9-14 lördag, 9-14 idag. Igår efter jobbet for jag ner på stan och fixade julklappar. Sen på kvällen kom mamma och pappas kompisar Heléne och Åsa på middag. Lärde mig ett nytt kortspel - Kingpack. Riktigt kul, men stressigt! Jag tar med mig kortlekar så vi kan spela det på fredag Linn och Jenny, bara så ni vet det!

Idag efter jobbet har jag inte gjort många knop alls. Har läst ut Dan Browns senaste och sett på tv. Skulle egentligen ha behövt städa mitt rum.. men jag tror inte jag kommer ta tag i det förrän 1. datorn har kommit, 2. tomtarna ska fram, 3. jag mår illa av hundhårsdammkorvarna som lite lätt har börjat bildas i hörnen.

Nä nu ska jag sova för imorgon börjar en fullbokad vecka för mig. Har inte många timmar över till att va med mig själv, måste hinna vara med så många andra och dessutom jobba!

Kommentarer
Postat av: Jenny

18 dagar kvar till jul menar du? :)

2009-12-07 @ 22:00:51
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0