Äntligen!!

Just nu sitter jag och skriver detta inlägg på min nya MacBook Pro! Hur underbart som helst att ha en egen dator. Fortfarande känns allting lite nytt och skrämmande, men samtidigt som om jag snart kommer känna mig som hemma.
Idag har jag för det första sovit ut ordentligt! Mkt skönt. Sen gått en långpromenad med effi i skogen, kokat knäck. Diskat undan. Vid 17 for jag och hämtade upp min dator och sen till Linn. Där blev det (enligt linn) en romantisk middag. Sedan slappade vi vid tvn medan Vanilla sprang runt som en galning på precis alla ställen hon visste att hon inte fick vara. Den kaninen har attityd!
Nä nu får jag inte leka för mkt med min nya pryl, för kl8 imorgon blir det jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0