Av någon anledning kan jag inte göra styckesindelningar på mina inlägg längre..

Idag har jag börjat dagen med en runda på stan med Malin och Klara, som slutade med en lunch på Barista i ett hav av parfymer. Sedan skulle Malin hem och baka godis och jag och Klara for åt varsitt håll. Jag tog bussen hem och vid 16-tiden gick jag ut en promenad med Jenny och Effi. Det är skönt när hon är i Ersmark, för då slipper man promenera runt i mörkret alldeles ensam (Effi räknas inte). Nu ikväll efter middagen har jag och Kajsa bakat biskvier. Vi blev väldigt chokladiga, utom på vänster lillfinger av någon konstig anledning.. Vi har även klätt granen, och mamma och pappa håller på att laga julmat, så just nu känns huset väldigt juligt. Jag gillar det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0