en julbakardag

Lucia, 11 dagar kvar till julafton! Idag har jag, jenny, linn och kajsa haft vårat traditionerliga julbak hemma hos oss. Fast i år gick vi ifrån vårat godistema och bakade istället bröd! Självklart gjorde vi även knäck och kola, men annars bakade vi ett frukt och nöt bröd, ett pepparkaksbröd och knäckebröd! Riktigt kul faktiskt :) Sedan fanns det även tid för pyssel. Så just nu sitter jag och känner mig rätt mör efter dagens bravader. Blir nog tidigt isäng..

Annars i helgen har jag varit hemma. (Eller inte i fredags då jag var bjuden till rydelius på middag + idol) Tanken var utgång igår, men då linn josehannanon (som pappa säger) blev hemma i 39 graders feber kändes det inte lika roligt längre. Så vad gjorde jag? Jo jag stannade hemma och städade. Woho! .. Dock behövdes det, ordentligt. Har dessutom stökat bort alla tillbehör till datorn. Det enda som är kvar på mitt rum är just själva datorn eftersom jag behöver tömma den för till veckan kommer MIN dator! :D Jag längtar!! Då kommer jag uppdatera om mitt liv lite oftare än var 5e dag..


Kommentarer
Postat av: linn

vet du hur gott frukt&nöt brödet är?!?! :D

2009-12-14 @ 09:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0