Snart jul och jag kan fortfarande inte planera något...

Dagen har börjat med en sovmorgon. Sedan såg jag ikapp mig på kalendern, och åt tomtegröt till frukost. Vid 12-tiden skjutsade jag mamma, sedan for jag hem och gick en liten sväng med effi. Kl14 började jag jobba. Helt okej dag. Kan inte påstå att jag varit särskilt effektiv här hemma dock. Så nu måste jag ta tag i det. För imorgon efter jobbet far jag direkt till Övik och släktmiddag hos farmor och farfar. Det betyder att jag måste packa kläder, dels för iksu imorgon, dels för finmiddag, dels för ev utgång (?), och dels för söndagen. Kommer hem igen nån gång på söndageftermiddag. Ska nämligen spela i kyrkan kl.18.
'
Och jag har fortfarande inte fått veta mitt julschema...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0