Bilder

Nu när malin och klara äntligen tagit sig tillbaka efter att ha åkt åt helt fel håll med nån taxichaufför som inte hade nån koll på läget så kan jag lägga upp lite bilder.



Här ser vi Klara som drabbades av påssjukan unter våran shoppingdag i tisdags




Jag och Malin fick våran efterlängtade annanas



Våran gemensamma skörd i tisdags



Det här är vad jag har haft för mig idag..



Ikväll har vi återigen ätit supergod hemmalagad middag, senare ska vi nog frossa i frukt och choklad!

Kommentarer
Postat av: MAMMA

Tjena

Ni verkar som sagt ha blivit drabbad av "påssjukan", hoppas den inte gör alltför stora hål i era portmonnäer! Lisa, din dag i sängen verkar inte ha varit så rolig- hur känns det nu?

2009-02-05 @ 19:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0