Burn baby burn

Igår for vi till Dennis gamla arbetskamrat som bodde vid Jomtien Nam Beach. Där låg vi och slappade och badade. Eftersom det var en privat strand slapp vi alla försäljare som kommer förbi upp i ansiktet på en. Dock var det massa små maneter i vattet, så det var lite läbbigt att bada. Därför blev det mest solande. Sen gick vi till poolen som tillhörde Dennis arbetskamrats hus. Den låg på 7e våningen (översta) så det var helt okej utsikt. Tyvärr han det bli lite mulet.. Men där slappade vi ett tag till. Hur härligt som helst!

Sen for vi in till stan och åt på ett ställe på second rd. Jag tog kykling med cashewnötter vilket alltid är gott, men malin och klaras rätter var inte lika bra. Sen gick vi och köpte frukostmat på Foodland (större mataffär) och tog en öppen taxi hem igen.

Väl hemma märkte malin och klara att de hade bränt sig en hel del, dock var malin rödast. Själv har jag klarat mig bra än så länge :P. Det roliga är att malin har sen hon köpte sin nya bikini klagat över en lapp bak på rumpan som hela tiden har åkt upp, och att hon ska klippa bort den - men det har hon inte gjort. Så kolla in den snygga brännan det resulterade i:



Så idag klippte malin bort lappen!

Ni kan vara lugna där hemma, vi har gott om eftersol. Och brännorna ser mycket bättre ut idag!

Kommentarer
Postat av: julia

hahaha oj oj det där lapp-märket gav mig ett gott skratt.

2009-02-14 @ 20:23:52
Postat av: Linn J

Hello! Ni ser ut att ha det superbra, är avis naanting. Kallt som fan här hemma. Jag gillar tjejens bränna, den ser ut som min brukar göra. You go girl! Har massa att berätta sen :) Fortsätt ha det underbart! Puss o kram

2009-02-19 @ 10:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0