Citat

Jag måste bara få berätta två citat som sades igårkväll. Det säger en hel del om de vänner jag har runt mig just nu, speciellt deras olikheter. Vi skrattar iaf gott åt dem!

Citat 1

När vi har ätit klart middagen på Coconut sitter vi som vanligt kvar i våra stolar och pratar med killarna som jobbar. Plötsligt kommer Katt med massa aloe vera som han ger till Kelly. Det visar sig att Kelly blev biten av en hund när de spelade fotboll för två dagar sen, och nu kletar han på aloe vera eftersom "det hjälper mot allt". Självklart blir vi tre helt förskräckta och skyndar oss att rota fram handspriten för att döda de bakterier som kan finnas kvar. Kelly går iväg och vi fortsätter prata om såret och det han kan ha blivit smittad av. Då säger Klara med skämtsam porrig röst till Malin:
- Du kanske får lov att lägga ner honom på sjukbritsen och..
Och Malin fyller i med samma porriga röst (men p.g.a hennes yrke har hon en helt annan bild i huvudet) :
- Och sy lite!

Citat 2

Jag och Klara har sprungit upp på rummet för att gå på toa. Nog för att rummet är helt okej men 100% hygieniskt är det inte där. När vi båda kissat klart säger jag:
- Nu ska vi ta och sprita. Och tar fram handspriten
- JA! säger Klara råtaggad tills hon inser vilken sprit jag syftade på..

Kommentarer
Postat av: gustav

flickor flickor flickor :P

2009-02-23 @ 21:31:20
Postat av: Pappa

Hrmpfh =)

2009-02-26 @ 12:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0