Framme

Tillslut kom vi fram till Klaras morbror. Först flyg till Stockholm, sen till Peking, sen till Bangkok. För att avsluta med en taxiresa i 120km/h i någon timme. När vi kom fram igår var vi alla helt slut, så vi gick i stort sett och la oss direkt.

Nu har vi hunnit vakna och i och med att alla sov ganska dåligt på vägen hit tror jag inte att jetlagen blir så farlig. Så fort malin har fått på sig lite solskyddsfaktor ska vi kolla läget här i kring. Ska även skaffa mig ett thailändskt kontantkort till telefonen så både ringer jag och smsar jag mycket billigare hem till er alla!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Borde inte också ha lite solskyddsfaktor? :P

2009-02-01 @ 10:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0