Massage

Idag klev vi upp strax efter kl 8 på morgonen. Hade beställt massage till idag. Och med beställa massage så menar jag att hon kom hit hem till Dennis och masserade oss 1,5 timme vardera! Och gissa vad vi fick betala för en så lång helkropps massage? 42 SEK var! Hon var förövrigt råbra dessutom! Hon bände och stretchade, och det knakade i nästan varenda led. Men o så bra det kändes efteråt! Speciellt i ryggen. Jag sa till innan att jag hade skadat mig, och hon masserade utefter det.

Sen har det bara varit en lugn kväll. Jag och Malin har löst tantrix (ett form av pussel fast med sexkantiga bitar där man ska få färgade trådar att passa ihop), och Klara har läst.



Här är vi supernöjda över att ha klarat nr19, haha!



Imorgon bär det av till Bangkok! Vi lär väl vara där i ca 2 nätter, så det blir inga uppdateringar här förrän vi är tillbaka.

Kommentarer
Postat av: fällegänget

Avundsjukan närmar sig. 40 cm snö här i helgen. det är skillnad på det som är olika. fortsätt ha det. hälsa bangkock.

2009-02-08 @ 18:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0