2

Jag är verkligen aptrött just nu. Det blir bums isäng för mig så fort tänderna är borstade! Får iaf skjuts till jobbet imorgon :) tack pappa

Igår var jag på innebandy för första gången på evigheter!! Trodde inte jag skulle säga det, men jag saknar det faktiskt.. kanske mest lagsport i det stora hela. Eller bara att röra på mig. Det blir att ta tag i det efter Thailand. Såhär kan jag inte fortsätta ^^
Det var också trevligt att få spendera lite tid med Linn :) som alltid

Har förövrigt shoppat lite idag - ett minneskort till kameran, och en mp3 eftersom jag inte kan hitta min iPod!! Var tusan kan den tagit vägen? Jag menar, vem skulle vilja stjäla en gammal iPod? Den kommer säkert fram när jag farit....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0