4 dagar..

.. och på den femte far vi!

Jag vet att jag i stort sett bara skriver om när jag ska fara, men jag är råtaggad! :D

Dagen har spenderats med älsklingen, tills han var tvungen att sätta sig på planet hem igen... riktigt surt. Men det går inte att göra något åt. Jag kan inte åka ner, och han kan inte åka upp, och nu ska jag vara borta en månad. Det verkar vara fel tid för det mesta :/

Hittade ett bra citat i boken jag läser just nu:

Om jordens barn glömmer vem det är som
sörjer för dem kommer vi att vakna upp en
dag och finna att vi inte längre har ett hem.
                                       -  ur Hästarnas dal
                                          av Jean M Auel  

Kommentarer
Postat av: linn

deeeeep shit!

2009-01-25 @ 22:27:59
URL: http://linnjohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0