Fotogenisk

Min dag har varit ytterst slapp. Vaknade strax före 10 av telefonen. Gick en promenad med effi där vid 12-tiden. Tränade lite på min trampmaskin samtidigt som jag passade på att se en serie på datorn. Den är hur kul som helst! Tänk er en anime - fast med riktiga skådespelare. Tack för tipset Julia :)

Sen försökte jag mig på några självporträtt. Dvs jag tog en massa kort på mig själv, närmare bestämt 213 st. Jag är verkligen inte fotogenisk.. tror ni att några av de korten blev bra? Kanske 3 st blev hyffsade.. Och jag behöver inga tröstande kommentarer som "du ser visst bra ut", för jag vet att jag inte blir bra på kort. Så har det alltid varit och det kommer förmodligen att förbi så. Jag får helt enkelt hitta på något annat än att bli fotomodell ;) Det är som att så fort det dyker fram en kamera får mitt huvud formen av en neandertalares, medan mitt överbett blir större än Christine Meltzers (hon som är med i Hey Baberiba). Det roliga är att om man kollar igenom alla 213 bilder (något som ingen annan förutom jag själv kommer att få göra) så ser man att jag verkligen försöker!
Näe, det kommer nog dröja ett tag till innan det ploppar upp en visningsbild här på bloggen..

Nu är det godnatt för imorgon ska jag upp och jobba

Kommentarer
Postat av: linn

ändå 213.. inte ens jag!

2009-01-22 @ 14:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0