Hotell är bokat!

Sitter på jobbet just nu, om en halvtimma börjar Let's Dance :)

Idag har vi äntligen bokat hotel i Peking!! Trestjärnigt.. relativt nära pärlmarknaden :D, relativt nära himmelska fridens torg, och lite längre till den förbjudna staden. Det är lite svårt att säga hur långt det är att gå när man bara ser det på en karta ^^. Ett annat plus är att det här hotellet låg på samma ställe på kartan hela tiden. Det gjorde nämligen inte ett annat hotell vi hittade.. såvitt jag han med han det ligga på tre ställen.. så det kändes inte så säkert :P

Inse att om två veckor har jag suttit på planet på väg till Thailand i 1½ timma!! Gosh..

Förresten, tror ni att jag städade igår? (A) hehe..
Rätt gissat - det gjorde jag inte

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gosh. tänka sig att man (ni och vi) snart far på värsta fet-semestern! :D :O Känns lite overkligen men så saaatans skönt! du kommer att skriva på bloggen va? då måste jag läsa när jag är utomlands också :D

2009-01-17 @ 10:26:35
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0