Måndag med Linnarna

Dagen börjar med att jag väcks av telefonen - woho. Fast det gjorde inte så mycket för jag hade lovat Linn R en promenad vid 12 tiden. Så det var lika bra att kliva upp. Senare anslöt sig även Linn Ö till promenaden. Efter det blev det fika hos Linn R och en rolig timme där vi kollade igenom massa gamla (och nyare) kort på Linn Rs dator. Vid 16.30 skulle båda Linnarna iväg till stallet.

Pratade även med Linn J idag, hon berättade om hennes första jobbdag på mitt jobb :D

För att få ytterligare information kan ni gå in på alla dessa Linnars olika bloggar:
rydelius.blogg.se
ojbrandt.blogg.se
linnjohansson.webblogg.se
Trevlig smygreklam va?

Ikväll ska jag lyssna igenom musiken jag fick av Klara i lördags, sen ska jag passa på att slappa vid tvn - som vanligt

För övrigt lyckades jag äntligen städa undan garderoben på mitt golv!


Kommentarer
Postat av: the johansson

smygreklam uppskattas alltid! du finns ju bland mina länkar så det här var inte mer än rätt ;)

2009-01-21 @ 14:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0