Resfeber!

Under dagen har jag bara blivit mer och mer nervös har jag märkt. Är jättehungrig, men så fort jag stoppar nått i munnen mår jag illa :/ .. Sen har jag tydligen sprungit fram och tillbaka, fram och tillbaka när jag försökte packa. Jenny kom förbi en sväng och bjöd på en kaka, så ni kan ju läsa hennes blogg om hur jag såg ut..

Har för övrigt gjort om min blogg i Thailands ära. Gult och lotusblommor - charmigt va? ^^

Jag tror och hoppas att det mesta är packat.. annars så brukar det lösa sig!
10.05 imorgon går planet till arlanda!

Woho!


Kommentarer
Postat av: linn

ha det så underbart nu lisa!! :) pussokram!

2009-01-30 @ 11:44:45
URL: http://linnjohansson.webblogg.se/
Postat av: Jenni!

Ah sa underbart! Ni far ta hand om er sa mycket pa resan och njut sa mycket ni bara orkar!! :D

Shit vad roligt! :)



Och ja, vi maste verkligen ses! Sa fort jag kommer hem for nu var det galet lange sedan sist, da far du visa alla dina bilder och beratta alla historier!

Kramar

2009-01-30 @ 17:32:43
Postat av: Jenny

Jag hoppas verkligen att allt blir kalasbra! :D

2009-01-30 @ 21:09:42
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0