Tapas

I måndags och tisdags jobbade jag - därav få uppdateringar här på bloggen. Känns inte peppande att sätta sig vid datorn när man kommer hem kring 00.30 på natten (jag jobbade 16-24). Då vill jag mest sova.

Igår for jag och vaccinerade mig på morgonen, så nu är jag färdigvaccinerad innan Thailand! Helt sjukt va fort tiden går, inse att jag far om 15 dagar!! Sen hade jag sista lektionen i Entreprenörskapskursen, hade tur och fick åka bil hem med mamma. Slapp må illa pga en bussresa.

Kl19 igår hade jag, Linn och Jenny bokat bord på Tapas. Det är vår julklapp till varandra - att gå ut och äta tillsammans. Mycket roligare än att få nån ljusstake som ändå hamnar i garderroben till slut. Efter en enormt god middag, och en utsökt efterrätt, rullade vi hem där vid 22-tiden. Det var dyrt, en värt det! Sen stannade vi hos Linn ett tag, kom hem först vid 01.00 ^^

Idag blir det en slappardag. Ska kolla upp hotel i Peking, och förhoppningsvis boka. Sen blir det såklart en promenad med effi i det kalla vädret. Borde försöka röja i mitt rum också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0