Träningsvärk till tusen

Igår var jag, mamma och Kajsa på Iksu spa. Jag och Kajsa var hurtiga och körde hårt på bodypumpen, sen blev det lunch och slappande i den varma källan, och några minuter på vattenmassagebädden. Har även hittat en ansiktscréme, som jag kanske ska kosta på mig efter resan.. men vi får se..

Efter Iksu satt jag mig på bussen på väg till Nordmaling, var framme där kring 16.30. Helt sjukt vilken dimma det var igår, man såg ingenting efter vägen..
Anyway, kvällen var riktigt kul! Klara blev blond, det spelades falskt på guitarhero, sjöngs ännu falskare på singstar - HSM och ABBA. Jag lyckades efter många falska försök hitta stämman till "take a chans on me", dvs den som går "take a chans take a chans take a take a chans chans". Tummen upp för mig ^^. Sen han vi även kolla in lite hotel i Peking, vi borde boka det snart...

Imorse vaknade jag med världens träningsvärk sen bodypumpen igår, det ömmade överallt! Och så kom pappa och hämtade mig 10.30 för vi hade bestämt att vi skulle fara till Agnäs idag och åka slalom. I och med träningsvärken gick åkningen faktiskt över förväntan :), och kul var det! Måste försöka åka nån till gång iår, men det får bli efter Thailand.

Ikväll blir det till att dansa ut julen. Jag vet att det är först på tisdag, men jag jobbar kväll både måndag och tisdag, så vi gör det ikväll istället.

Undrar hur träningsvärken kommer vara imorrn... förmodligen värre...

Kommentarer
Postat av: Linn

Men jag är ju uppe i OF-lagret.. du vet där vi var. Det är ju så långt att gå till radion hela tiden! :P

2009-01-11 @ 17:58:06
URL: http://linnjohansson.webblogg.se/
Postat av: Jenny

yo!

Dansa ut julen den 11jan?! shit mamma fick ett ryck och städade bort skiten typ den 2januari ^^

men det har blivit lite ändringar i mitt schema på måndag, ska börja skriva kl 10 (ca 2 h) sen kl 12 ska jag ta det muntliga (ca 30min), sen iväg på ett snabbt träningspass och sen hem och umgås med dig resten av eftermiddagen och kvällen, OK? :) det gick inte lösa på annat sätt.. :) Kram

2009-01-15 @ 17:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0