Flugfest

Imorse klev jag upp och gjorde de sysslor som var kvar att göra i huset, dvs vattna och klippa gräset. Ute stekte solen redan kl.10 på förmiddagen och det var inte mkt till vindpustar här på kvarteret. Detta resulterade i att jag säker svalde ett tjugotal småflugor och blev biten av kanske 7 brämsar (men dödade fler!) i mitt försök att klippa gräset. Men jag gav inte upp, jag klippte allt gräs. Och för dem som har varit hos mig vet att vi har faktiskt ganska stor tomt.. Efter att jag tagit en mkt behövd dusch for jag till jobbet och avlöste linn, eftersom hon nu har dragit på sig en förkylning. När jag kom hem igen där vid 16.20 hade mamma och pappas kompisar från stockholm precis kommit. Så ingen vila här, utan in och börja med middagen direkt! Först nu sa jag till mamma att jag ville ta en datapaus, hehe. Men snart är maten klar! Det blir grekiska hamburgare, mkt gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0