Golf

Idag for jag och pappa ut på golfbanan och gick 18 hål. Vi båda spelade faktiskt riktigt bra! För er som inte golfar kanske detta inte säger er något, men för er som gör det så kanske ni förstår att det gick bra när jag säger att jag fick 36 poäng. Dock vann jag inte eftersom pappa fick 37 :).

Sen har det varit en seg eftermiddag fram till efter middagen då jenny kom förbi :) inte för att det blev världens hålligång då, haha, men det var iaf trevligt med sällskap. Vi satt och kollade på olika Afrika-resor och har insett att det finns ingen resa som är helt perfekt. Än. Vi måste fortsätta leta.

Nä, nu tror jag att det blir en tidig kväll. Imorgon kanske jag måste svänga förbi stan, sen blir det till att laga mat och städa. Gustav kommer upp imorgon kl.18.15, och hans familj kommer på middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0