helgen

Igår vid 14-tiden for jag ut till Jenni i Tavelsjö. Vi gick ner till sjön och satt och pratade och njöt av sommarvärmen. Hur mysigt som helst! Kan gärna göras igen :)

I och med att Jenni skulle jobba natt for jag därifrån vid 18. Han i stort sett bara hem och vända för att sen bege mig till Linn J i hennes nya lägenhet öst på san. Där bjöds det på hamburgare och rosévin (dock ej samtidigt). Efter en halvliter vin begav vi oss in till TC. Riktigt lyckad kväll :) härligt med sådana sista-minuten-impulsgrejer. Kände inte för att cykla hem mitt i natten utan jag stannade hos linn och cyklade hem idag vid 12-tiden. La mig ute i solen och läste fram till middagen. Sen har det blivit en lugn kväll :) Ska orka upp imorgon och spela golf nämligen.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0