hur man våldgästar sina vänner

1. du åker till jobbet och märker att någon redan är där eftersom ni tydligen har bytt pass men missförstått varandra om vilken vecka.
2. du åker från jobbet och tänker "vad tusan ska jag göra nu"
3. inser att det finns ingen person hemma i huset
4. tänk på dina vänner som inte jobbar kl.9 en måndag
5. ring och väck den som bor närmast och meddela att du är på väg

Detta fick Linn utså idag vilket jag tycker att hon klarade riktigt bra! (Speciellt med tanke på att jag var sällskapssjuk och på dåligt humör). När hon väl hade duschat och fått på sig kläder gick vi ner på stan och åt lunch. Sedan ville hon kolla på skor. Och vad kan det ha resulterat i? Såklart. Jag köpte 2 par skor. Ett par bruna med kilklack (jag vet att jag inte behöver fler klackskor, men jag tycker om dem), och ett par lila vanliga vardagsskor.

När jag kände mig nöjd med att våldgästa Linn begav jag mig hemåt för att röja lite. Sedan kom Frida och Elle förbi på middag. Hur mysigt som helst :) synd att vi ses allt för sällan..


Nä, det har varit en riktigt bra dag. Det trodde jag inte när jag vaknade imorse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0