kajsafilm utan kajsa

ikväll satt jag, kajsa, mamma och pappa och såg på "a cinderella story". en riktigt kajsafilm. dock var kajsa så trött (hon klev upp vid 6 imorse för att jobba på salteriet) så hon såg typ 30 min sen gick hon och la sig. vilket lämnade oss andra kvar vid tvn och då hade man fastnat tillräckligt att vi ändå såg klart filmen. jag kan inte påstå att den var bra. men den var helt lagom eftersom ingen av oss orkade med något djupt :P

annars så har jag idag  bestämt mig för att börja betala för att träna. för tydligen gör jag det ju inte annars! träna alltså. så nästa vecka ska jag fara och köpa mig ett kort. tror det blir på medley eftersom jag även kan simma där. önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0