Nobels testamente

Äntligen sol! som jag har längtat! därför kände jag mig tvungen att lägga mig ute och pressa lite. tror inte att det gav något, men jag har iaf försökt. Sen har jag varit lite effektiv också! Jag har rensat lite i landet, satt upp något ärtskidorna kan klättra längst. Jag har målat bänken på bron. Jag har klippt gräset (vilket resulterade i myggbett och ett stort blåmärke på hälen). Jag har börjat lyssna på ljudbok, som jag har gått runt med hela dagen. har en lite väska som hänger runt halsen - det ser hur töntigt ut som helst! men nu är jag fast så jag måste ju lyssna klart :) Sen har jag städat toan. Och jag har gått på en långprommis med Jenny.

Imorgon har jag lovat att skjutsa Kajsa till grubbe, och fara förbi till mormor och morfar. Sen om det är bra väder far jag och Jenny till Södervik. Andra dagen på stranden iår. Helt sjukt va lite jag har badat! Jag har inte ens varit på Fälle nån gång i sommar! :/ Galet vad tiden flyger förbi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0