semester

jag vet att det har varit segt med uppdateringar nu, men när älsklingen har semester känns det viktigare att få umgås med honom än att sitta och uppdatera bloggen. så himla många läsare har jag ju inte direkt heller, haha :P

nu i veckan har jag iaf hunnit med en del. var och såg harry potter i tisdags. helt okej film, inte super, men det är ju ingen film om man jämför med böckerna.. men om man jämför den med de andra filmerna var det helt klart ett steg i rätt riktning! i onsdags åt vi middag ute i vännäs, på torsdagen spelade vi golf i bjurholm. sjukt vilken jobbig bana, men rolig :). igår hyrde vi "allt flyter" och bara myste framför tvn med massa godis. idag har vi igen varit ute i vännäs där vi lagade massa fiskespön (bytte linor) som vi sedan provade i älven. albin fick två mörtar som vi släppte tillbaka, annars var det dött på fiskfronten. tur var väl det eftersom min karl inte är karl nog att våga ta död på en fisk :P. 

sen imorgonkväll åker gustav hem igen.. och sen blir det jobb på måndag. 
nej tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0