shopping!

Idag for jag ner en sväng  på stan. Hittade mig en klänning och en kjol på Rut. Fick även se några av Linns blåmärken.. Inte nice! Man undrar ju om hon har blivit dragen genom skogen i helgen, haha :P Sen gick ja vidare och köpte leggings till mamma, yranbiljett till kajsa, golfbollar till pappa, te till oss allihopa och en citron och en lime till middagen ikväll. Sen svängde jag in på Monki och hittade mig en oversize tröja på rean. Helt klart 2 lyckade timmar.

Sen när jag kom hem har jag dammsugat huset och städat toan. Passade på att stöka rätt i skåpen också. Det var ett tag sen sist kan jag meddela. Nu blir det till att fräsha upp sig lite eftersom Gustavs familj kommer om 40-70 minuter.

Kommentarer
Postat av: jenny

skön timeline 40-70 min ^^ haha.

men du någon utav resorna vi kollade på igår var ju rätt bra faktiskt :) hoppas på svar från kenzantours ^^

2009-07-20 @ 21:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0