Två i ett

Tydligen krånglade min dator ordentligt igår, för jag trodde att jag hade publicerat det här inlägget:

 

"Min dag började i chockartat tempo, det kan man inte tro mitt i semestern! Vaknar av mig själv efter 6 timmar sömn (varför?), äter frukost och skjutsar syster till grubbe. Direkt hem och torka golvet i köket. Sen ringer jag mormor och morfar och meddelar att jag är på väg till dem med strömming. For dit, var trevlig och drack kaffe, fick med mig jordgubbar på vägen hem. Då ringer jag jenny (eftersom hon ringde precis när jag kom fram sa jag at jag skulle ringa upp), och vi bestämmer att "

 

dessutom hade jag skrivit mkt längre.. Jag behöver verkligen en ny dator! Det jag hade fortsatt skriva var typ att jag hade en superstressig förmiddag igår, och sen låg jag på stranden med Jenny, Inger och Patrik. Att jag var osocial med min ljudbok och att jag och Patrik badade :)

 

Sen igårkväll var mamma och pappas kompisar på besök, så det blev go-middag och jag åt såklart alldeles för mkt. Men jag och Jenny tog en promenad bland myggen på kvällen och förhoppningsvis försvann lite av kladdkakan jag hade tryckt i mig till efterrätt. Sen kollade jag och Jenny på resor, och det börjar klarna en hel del nu. Dock är vi lite tidiga eftersom det är för tidigt att boka flyg. "du kan endast boka 329 dagar i förväg"... hmm..

 

Nu sitter jag iaf på jobbet igen, efter nästan två veckors semester. Tidigare idag var jag och Linn ute på en golfrunda i Sörfors, och det gick faktiskt riktigt bra. För oss båda :). Det ett äldre par som också hade bokat in sig på våran boll.. och ja, jag kan ju inte påstå att de glänste direkt. Hon slog säkert dubbelt så många slag som mig.. och jag har 36 i hcp vilket jag spelade på. Men det var kul iaf! Vi måste ut snart igen och spela om vädret tillåter. Vi avslutade våra 9 hål med en lunch på Max. Sen var det bara för mig att fara hem, packa om, duscha och bege mig till där jag är nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0