Stan

Idag har jag och jenny farit ner på stan och shoppat! jag hittade mig en jättesöt klänning och en massa små nödvändigheter som bla. nässpray. Köpte även blommor till toan nere. Jenny däremot shoppade på ordentligt, har aldrig sett människan lägga ut så mkt pengar! haha! Hur kul som helst iaf :) Är riktigt nöjd med våran tripp!

 
Det här är klänningen, fast jag köpte den i en lila nyans (ovanligt) men jag hittade ingen bild med den färgen.. Hur söt som helst iaf, dock liite kort, med det får den vara på sommaren.


Efter stan cyklade vi hem igen och lyckades nästan undvika regnet. Vi hade kanske en halv km kvar och då började det ösa ner.. okej, det var inte riktigt monsunregn, men vi han iaf bli riktigt blöta på de där 3 minutrarna som var kvar. Vilket inte var en hit för min förkylning.. Sen åt vi middag hos Jenny, och efter det for jag hem och städade hela huset. Jag känner mig riktigt duktig faktiskt. Här tvättat en massa maskiner, vattnat överallt (inne och ute), diskat, dammsugat hela huset, städat toan. Och imorgon ska jag klippa gräset om vädret tillåter!

Kvällen blev lik gårdagen: dvs so you think you can dance här med tjejerna :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var en otroligt lyckad dag igår! himla kul :D :D

2009-07-02 @ 16:38:25
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0