underbara vecka

nu är älsklingen på väg hem igen och själv sitter jag och väntar på att daggen ska torka upp ur gräset. förhoppningsvis hinner jag klippa det innan det börjar regna. sen måste jag storstäda huset. Woho! mamma och pappa kommer ju hem imorgonkväll, och bara för att de har haft en veckas semester betyder inte det att de måste komma hem och städa de första de gör. jag hade inte velat göra det iaf..

så såhär ser dagordningen ut:
- klippa gräset
- städa huset (dammtorka, dammsuga, torka golv, toaletter)
- hänga tvätt
- sy klart blixtlåset på min trasiga klänning

Kommentarer
Postat av: Jenny

alltid städa städa :P du har det inte lätt

2009-07-12 @ 14:17:51
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0