uppdatering

Den här veckan har varit sämst om man ser till vilket väder det har varit, och bäst om man tänker på vilket sällskap jag fått vara med! Gustav är uppe och vi har äntligen (typ första gången på två år) fått vara helt själva. bara han och jag. Kajsa är nämligen nere i övik och jobbar på den äckliga fiskfabriken jag aldrig ska tillbaka till! och effi är med henne och har det säkert hur bra som helst eftersom hon kan bada varje dag. Mamma och pappa har åkt på semester till madeira. De har det tydligen hur bra som helst där nere, mkt bättre väder än här ;) Så jag och gustav är ensam i vårat stora hus.. enda nackdelen är att jag har tusentals blommor jag måste komma ihåg att vattna :P

I tisdags kom Malin och Kara förbi på middag. Kul att få se dem igen! Malin bara jobbar.. och Klara har varit i Grekland en vecka.

Idag ska jag och Gustav fara ut till Vännäs där hela hans familj just nu semestrar hos hans mormor. På vägen blir det media markt eftersom Gustav, prylbög som han är, vill hitta nå nya onödiga saker att spendera pengar på. Förhoppningsvis kan jag också hitta nått han kan spendera sina pengar på (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0