helgen

I fredags kom malin in till umeå och hon jag och klara fick chansen att ses alla tre  för första gången sen vi kom hem från thailand! Satt och fikade och skvallrade så som det ska va.

På lördag begav vi oss alla in till stan eftersom malin i sin skyddade miljö i nordmaling inte får se speciellt mkt folk. Så vi låg och solade i parken, åt glass och glodde på människor. När vi kände oss nöjd (och malin bränd) cyklade vi till klara där det bjöds på middag. Sen cyklade vi tillbaka till stan för det var folkdans på café station, hur kul som helst :) Men eftersom det var länge sen sist jag dansade har jag en härlig träningsvärk nu.

Igår var det mors dag och min present var att jag hade lovat att baka en tårta vi kunde ta med till mormor och morfar, dvs den skulle vara klar till halv 12. Så det blev en tidig morgon för mig. Efter vi varit där och fikat var jag och mamma duktiga och rensade jordgubbslandet och jag sådde ärtskidor, ruccola och bladspenat. (Något som såklart har bättrat på min träningsvärk i baksida lår rejält!) Vid 18 kom kajsas peter på middag, och senare på kvällen dök jenny upp. Jag och jenny spenderade kvällen med att fly från mygg och läsa resekataloger.

Idag är det jobb 9-16 sen kl18 ikväll har jag möte inför musiklägret i ersmark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0