Jag får alltid en lätt huvudvärk av diadem

Sitter på jobbet (jag vet att jag har ett bra jobb ur den aspekten). Har faktiskt varit riktigt duktig och cyklat hit i regnet! Ingen hit kan jag lova..

Åh, läste linns blogg för ett tag sen där denna trailer var med:
Varning, ni som inte läst boken eller inte vill veta än bör inte trycka på play





Hursomhelst..
Ikväll kommer Gustav och Kajsa :) Har precis insett att jag och Gustav kommer inte kunna ses igen förrän hans semester eftersom jag har i stort sett fullt upp fram tills dess...

Kommentarer
Postat av: lisa 2

ÅHÅ! Jag kan inte vänta tills den kommer. Får tänka på att jag har en Twilight på engelska som väntar på biblioteket ;)

2009-06-06 @ 19:13:21
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0