jobbjobbjobb

Nu har det blivit intensivt jobbande här ett tag, men efter morgondagen är jag långledig för då bär det av till peace and love! Jag är råtaggad! Har nu suttit och kollat in vilka band som blir prio1 och vilka man kan se bara för att de ger sommarstämning osv.

Idag har jag för övrigt spelat golf! Han med 9 hål innan jobbet idag :)

Just nu känner jag mig rastlös.. Det känns så oeffektivt att bara sitta av en timme till när jag vet att jag har en massa att packa, ett rum att städa, tånaglar att måla, lägerledare att ringa och vänner att vara med. Dock kan jag inte göra speciellt mkt åt något av de sakerna kl23 på kvällen hur som helst..

Nä nu börjar 2½ men, och sen Scrubs. Så det får bli tvn en timme frammåt!

Kommentarer
Postat av: lisa

helt klart, vi är på! bugg är bäst.

2009-06-23 @ 00:14:33
URL: http://lisarydelius.blogg.se/
Postat av: Jenny

jag tror inte att det ska vara några problem att läsa ut den tills på söndag svar nej. hon kanske kan få den på torsdag redan om hon vill :)

2009-06-23 @ 13:23:38
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0