Nordmaling

Idag har jag sett Twilight för femte gången, på 28 dagar...

Förutom det har jag varit en duktig medborgare och cyklat till vallokalen och röstat! Första gången man har chans att påverka, då kan man för tusan inte sitta hemma och inte bry sig. Nog för att jag inte var den mest insatta, men jag hade iaf läst in mig tillräckligt för att känna mig nöjd med mitt val. (Sen får vi ju se framöver om det var smart eller inte..)

Ikväll beger jag mig till Nordmaling. Eftersom söndagstrafiken är sämst har de ingen buss som går kring 21 på kvällen, utan de har en som går kl18, och sen går nästa kl.22. Go länstrafiken...

Tänkte även vara töntig och lägga ut massa bilder på mig själv
Ett litet smakprov på hur det var att posa framför en riktig fotograf...






Kommentarer
Postat av: linn j

jättefina bilder ju =)

2009-06-07 @ 21:56:16
Postat av: linn

du är ju så snygg så man dör nästan.

2009-06-07 @ 23:13:11
Postat av: Jenny

AHh! gosh vad snygg du är :)

2009-06-08 @ 15:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0