Sju sorters kakor

En personlig sak att ta med imorgon

Just nu ligger Malin i fosterställning i min säng och läser New Moon.. Så rolig vän är hon ;) haha. Sitter och inväntar middagen då vi båda är jättehungriga. Jag har sprungit runt och försökt komma på saker att packa, har nu packat hälften och gjort en lista över den andra hälften. Ikväll kanske Klara och Lisa Jonsson kommer förbi, det vore kul :)

Imorgon ska jag och Malin ner till Ersmarkskyrkan på musikläger. Jag som fiolledare och Malin som sång- och flöjtledare. Det kommer bli riktigt roligt! Så efter ikväll kommer jag inte vara speciellt kontaktbar förrän sent på onsdag-kväll igen. Jag kommer vara upptagen 24/7 med att få små barn att spela och sjunga, och förhoppningsvis sova på nätterna :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0