Dagens "vad jag faktiskt har gjort-lista":

  • Varit ute med effi
  • Dammsugat nedervåningen
  • Städat hela mitt rum
  • Tvättat
  • Diskat
  • Övat fiol
  • Stretchat
  • Varit med Klara :)
  • Börjat fixa inför omstylingen på bloggen
  • Repat fiol med kören
  • Missat Grey's (dock läste jag på linns blogg att reprisen är på söndag - score!)

Så jag känner mig rätt duktig ändå! Dock blir det till att göra rehabövningarna ordentligt imorgon..

Dagens roligaste:

Ikväll när Klara skulle köra hem skulle jag samtidigt köra in Lilla Blå Bilen. Klara går och låser upp sin bil, vi pratar lite. Säger hej då. Hon sätter sig i bilen och märker att det är något som saknas. Något hon inte kan köra hem utan. Vad tror ni det kan vara? Jo, bilnyckeln som sitter kvar i dörren. Tummen upp för det! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0