En vecka in i vardagen

Nu var det ett tag sen det blev någon uppdatering. Har varit så extremt trött den här veckan! Mycket troligen pga jetlag. Så här kommer en snabbresumé av min vecka:

Förra lördagen höll pappa sin 50års fest. Totalt kom det ca 60 gäster mellan 13 på dagen och 01 på natten. Själv lyckades jag hålla mig vaken till midnatt, vilket jag tycker är bra gjort!

I måndags började vardagen igen. Och efter en lugn arbetsdag var jag helt slut. Somnade kl.19 på kvällen och sov väldigt gott i 12 timmar. Har jobbat tre pass i veckan, så man kan väl inte säga att jag har tagit ut mig direkt. Men det har varit väldigt skönt med en lugn start.

Igår lyckades jag efter många om och men äntligen ta mig ner på stan och köpa jeansen på Rut som jag beställde sådär nån gång före jul. Köpte mig även en body scrub eftersom jag tappar all min hud just nu. Inte så trevligt.

Idag blire bio med familjen. Män som hatar kvinnor. En recension kommer ikväll.

Juste, så fort min ork börjar återvända ska jag ta bort mitt Thailandstema här på bloggen.. men än får det vara kvar ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0