hurthurthurt

Oj vad jag känner mig duktig idag!
Dels en promenad (=träningspass) på jobbet, sen en rask promenad till simhallen där jag simmande 30 min. Det kommer nog kännas lite i min kropp imorgon iaf. Men jag tycker jag är duktig som tar tag i mitt liv och inte låter soffan bli min vardag!

Efter simningen fick jag hämtning av pappa eftersom han hade varit och köpt middag - sushi. M-m-m! Det är verkligen riktigt gott, man blir mätt och man slipper paltkoman. Man känner sig nyttig helt enkelt!

Sen ringde Marta ikväll och frågade om jag kan spela till Ersmarkskören i Betelkyrkan på söndag. Äntligen en anledning att plocka fram fiolen! Så den slipper stå och samla damm i mitt rum. Har ingen aning om vad det är för låt, men tydligen skulle den vara åt det klassiska hållet. Får se till att kolla på den imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0